نگاهی به گزارش عملکرد استاد بانک در سال 1400؛ پذیرش 50 هزار دانش‌آموز در یک سال
نوشته شده توسط : ساحل

استادبانک، به عنوان سامانه انتخاب معلم خصوصی در ایران، اولین گزارش عملکرد خود را منتشر کرده و بر اساس این گزارش، استادبانک توانسته با پذیرش حدود 50 هزار دانش‌آموز در سال 1400 اولین انتخاب دانش ‌آموزان برای گرفتن معلم خصوصی در سراسر ایران باشد. در تین گزارش ادعا شده استاد بانک توانسته بیشترین حجم از بازار رقابتی تدریس خصوصی را به خود اختصاص دهد.

 

استادبانک فعالیت خود را از سال 1395 و با تلاش جمعی از فارغ‌التحصیلان مشتاق آموزش در دانشگاه شریف آغاز کرده است. با توجه به پاندمی کرونا در سال 1400 استادبانک، تلاش کرد تا از طریق برگزاری کلاس‌های خصوصی موقعیت آموزشس مناسبی را ایجاد کند.

به گزارش استاد بانک، دانش‌آموزان از سراسر کشور در این سال به مدت 267943 ساعت در جلسات تدریس خصوصی اساتید استادبانک، شرکت کرده‌اند.

 
 

نگاهی به شرایط دانش‌آموزان استاد بانک

بیش از 73 هزار درخواست توسط بیش از  48000 دانش آموز و دانشجو در استاد بانک ثبت شده است که تعداد شاگردان خانم و آقا در این آمار بسیار بهم نزدیک است. این موضوع نشان می‌دهد که هر دو گروه به اهمیت استفاده از کلاس خصوصی آگاهند و به آن بها می‌دهند.

 

همچنین سهم درخواست شاگردان و استفاده از روش‌های تدریس استادبانک، نشان می‌دهد که استقبال از تدریس آنلاین، رشد خوبی داشته و به 62 درصد رسیده است. براساس این آمار می‌توان نتیجه گرفت که کلاس‌های آنلاین، ساده‌ترین شیوه‌ دسترسی دانش‌ آموزان سراسر ایران به معلم باکیفیت است.

 

علاوه بر این، طبق گزارش آماری استادبانک در سال 1400، بیشترین نیاز دانش‌آموزان به معلم خصوصی در مقطع تحصیلی متوسطه دوم بوده است که بیش از 20% درخواست‌ها را به خود اختصاص داده است.

اما وضعیت تحصیل دانشآموزان ایران در کشورهای خارجی هم نکته قابل توجهی است. اینکه یک دانش‌آموز ایرانی بعد از مهاجرت، آن هم در دوران کرونا چطور با شرایط پیش خواهد رفت نکته جالب و قابل توجهی است که در گزارش استاد بانک به آن اشاره شده است.

استاد بانک در گزارش سالانه خود تاکید کرده که یکی از تجربیات جذاب تیم استادبانک در سال گذشته، داشتن شاگردانی از نقاط مختلف دنیا بوده است. بر اساس آمار استاد بانک بیش‌ از 700 دانش ‌آموز از کشورهای مختلف جهان، کلاس‌های آنلاین خود را با استادبانک پشت ‌سر گذاشته‌اند.

در این بررسی به نظر می‌رسد بیشترین درخواست‌ها هم متعلق به سه کشور آلمان، آمریکا و کانادا بوده است. این آمار بیانگر آن است که بیشترین میزان مهاجرت افرادی که خواستار تحصیل بر اساس سرفصل‌های آموزشی ایران هستند به این کشورها تعلق دارد.

 

اساتید حرفه‌ای علت انتخاب استاد بانک

از بزرگ‌ترین دستاوردهای استادبانک در سال 1400 برگزاری 267943 ساعت کلاس خصوصی برای دانش ‌آموزان سراسر کشور بوده است. در همین راستا طبق نظرسنجی تیم استادبانک از شاگردان، مهم‌ترین دلیل انتخاب این پلتفرم، اساتید حرفه‌ای و قیمت مناسب گزارش شده است. بیش از 86% از شاگردان هم از کیفیت برگزاری کلاس‌ها رضایت 100 درصدی داشته‌اند.

 منبع: 

https://digiato.com/article/2022/05/15/ostad-bank-report-1400





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: